.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت جانباز شیمیایی اهل گلستان

شمال نیوز: محمد نجفی رودبارکی جانباز شیمیایی 70 درصد در گلستان به مقام رفیع شهادت نائل و امروز در شهرستان گرگان تشییع شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شهید محمد نجفی رودبارکی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در گلستان پس از تحمل سال‎ها درد و رنج دوران جانبازی شب گذشته به فیض شهادت نائل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان در مراسم تشییع پاک این شهید والامقام در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شهید محمد نجفی رودبارکی در آبان سال 1363 در مریوان از مناطق غرب کشور به واسطه اصابت تیر مستقیم دشمن از ناحیه پهلو قطع نخاع و به درجه رفیع جانبازی رسید.

رضا گرزین اظهار داشت: پس از جراحت‎های فراوان و تحمل حدود 28 سال رنج و سختی شب گذشته در گرگان به مقام رفیع شهادت نائل شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ادامه راه شهداست، متذکر شد: همه باید پیرو خون شهیدان باشیم چراکه این انقلاب نتیجه دلاورمردی‎های این غیورمردان بوده و اکنون به دست ما سپرده شده که باید در حفظ و صیانت از آن کوشا باشیم.

شهید محمد نجفی رودبارکی در سن 19 سالگی عازم جبهه‎های حق علیه باطل شد و در سن 23 سالگی در منطقه جنگی کردستان مورد هدف گلوله دشمن قرار گرفت و به درجه جانبازی رسید و پس از 28 سال رنج دوران جانبازی در سن 51 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار از مقابل سپاه ناحیه گرگان به سمت مزار شهدا با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان گرگان انجام گرفت. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.